Postup cesty


View Postup Honzikovy cesty in a larger map

neděle 21. září 2014

Wait for it ... !

Ahoj, mnozí z vás už ví že jsem dávno doma, nicméně na blogu stále chybí poslední část cesty - Washington a New York. Vysvětlení je jednoduché, od té doby co jsem doma se pořád něco děje, a když se zrovna nic neděje tak se pro změnu hlásí o slovo moje vrozená lenost.

Na druhou stranu by to bylo vůči všem co to tady poctivě čtou hrozně nefér, takže tímto slibuju že do týdne všechno doplním. No a když už jsem to napsal takhle oficiálně, tak mám aspoň motivaci se k tomu konečně dokopat =)

Mezitím se můžete mrknout na mých pár minut slávy v HTV =D
(začátek 21:47)



PS. Pro Hustopečáky a okolí - vypadá to že z nějaké besedičky s fotkama se asi nevykroutím, takže až bude něco naplánovaného tak tady dám vědět ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat