Postup cesty


View Postup Honzikovy cesty in a larger map

čtvrtek 7. srpna 2014

Omaha, Katy a Louis

Myslíš si jakej seš machr když máš 5 dní náskok? Naivko =) Tumáš horko, vlhko a kopečky. A šlapej!

Asi tak by se dal shrnout můj příjezd do Omahy, kde byl plánovaný odpočinkový den. Tohle počasí už na mě bylo fakt moc. Vrcholem bylo 35°C ve stínu (který jsem samozřejmě neměl), vlhkost víc jak 70% a k tomu občas kopečky.

K mým hostitelům jsem dorazil právě včas, jako přehřátá, potem zmáčená troska. Klimatizovaný dům byl jak chladná oáza uprostřed rozpálené pouště.
Volný den jsem využil k servisu kola, které zoufale potřebovalo vyměnit řetěz a zadní kazetu. Můj hostitel taky trval na tom že za mě celý servis zaplatí což bylo opravdu příjemné překvapení =)

Další den pak zase zpět do sedla. Počasí bylo trochu lepší, už bylo jen "normální" horko. Místní silnice bohužel nehrají na nějakou krajnici, takže to je občas docela nepříjemné. Po cestě toho k vidění taky moc není a tak poslední dobou byly cesty trošku nudné a úmorné.

O to větší zábava je pak často u WS hostitelů. Tuhle se mě po večeři jeden zeptal jestli už jsem někdy střílel z pušky. Ne? Tak si půjdeme ven trochu zastřílet =) A musím říct že to byla docela zábava, hlavně když máte jako cíl krabičku s výbušnou směsí ;)

P.S.: Ne každý kdo je Američan má zbraň, a ne každý kdo má zbraň je zabiják, jak to občas vypadá v médiích =)

Ready, Aim, Fire! 

Krabička a podstavec před a po =) 

Video:

Příjemnou změnou která přišla v dalších dnech byla cyklostezka Katy trail. Strávil jsem na ní 3 dny, po rovince, ve stínu, pryč od aut a náklaďáků. Prostě pohoda =)


Taky jsem tu narazil na unikátní noclehárnu - prázdný dům se spoustou postelí, ledničkou, sprchou, atd., který slouží zejména projíždějícím cyklistům na stezce. Klíč visel venku na sloupu. Bohužel jsem tam byl sám což bylo sice na jednu stranu super (soukromí a hudba na plný pecky) ale v noci to bylo trochu děsivé být takhle sám v podivném prázdném domě... Nechal jsem si svítit světýlko v chodbě =)



Stezka končila ve městě St. Louis, kde jsem měl opět odpočinkový den, takže jsem zajel na výlet do města k hlavní atrakci - Gateway Arch. 192 metrů vysoký štíhlý oblouk, na jehož vrchol vás vyveze klaustrofobický výtah. Pohled dolů pak stojí za to!



Malinký dvířka a pět lidí natěsnaných do minikabinky. člověk si připadá jak uvnitř vajíčka =) 

Je tu taky spousta čtvrtí s parky a krásnými domy, místy až malými hrady a zámečky. A zdejší bazilika je naprosto úchvatná - obrovská a se spoustou mozaiek a ozdob ze zlata.

Katolické studentské centrum. Škoda že nestuduju v St. Louis =/  




Ve městě jsem byl u WS hostitelů, kde o mě bylo opět dobře postaráno, seznámil jsem se s jejich papouškem jménem Clio (ona) , se kterou jsem se rychle sblížil a taky s jejich přítelem který se právě vrátil plný dojmů z ČR =) Navíc jsem měl možnost podívat se na závody na velodromu kde byl právě i můj hostitel.


Žádné komentáře:

Okomentovat