Postup cesty


View Postup Honzikovy cesty in a larger map

sobota 14. června 2014

"Poslední..." a Kolo.zip

Původně jsem chtěl napsat pojednání o plánování a přípravách na cestu, které probíhaly v posledních měsících. To bych tu ale strávil věčnost a navíc je to docela nuda. Takže budu psát jen o závěrečné fázi - závěrečných přípravách a balení.

Už jste někdy zažili poklidné balení se na dovolenou? V naší rodině se tahle porucha osobnosti nevyskytuje takže poslední týden byl trošičku náročnější než normálně. Pár věcí se samozřejmě podělalo (kdo by to čekal že?), a tak jsem například na poslední chvílu do čtyř do rána upravoval trasu, aby ji zvládla i moje GPSka, která je podle dnešních měřítek již v důchodovém věku.

Na druhou stranu se mi v uplynulém týdnu dostalo podezřele zvýšené pozornosti. Většina událostí měla začínala "Poslední ...". Poslední schůzka, poslední návštěva, poslední večeře, atp. Navíc za vás všichni platí, no prostě paráda. Díky moc ;)

No a potom přišla poslední a nejzábavnější etapa - narvat to všechno 2+1 zavazadel. 

Fáze 1:
Transformace kola vybaveného na túru do podoby úzké kartonové krabice. Srandovní hra pro dva hráče na celé dopoledne. 

Processing... 
Kolo.zip

Fáze 2: 
To se tam nemůže vejít! Do krabice s kolem se toho moc navíc nevešlo, tak se to asi bude muset vlézt do kufru. Jediny problém byl, že kufr byl skro plný už když jsem tam hodil stan, spacák a karimatku. Takže na zbytek věcí jsem použil zbožnou taktiku. Je potřeba si kleknout...
...a klečet na kufru tak dlouho, dokud se tam všechno nenapěchuje =) Nakonec jsem stejně musel pár věcí dát do příručního batůžku, páč jinak by tím tlakem mohl kufr v letadle nečekaně explodovat.

Oblečení a vybavení mířící do kufru
 
Bordel na stole mířící do stejných končin
Doteď netuším jak se to povedlo, nicméně nakonec jsem to tam narval. Sice byla krabice, kufr i batoh narvané k prasknutí, ale hlavně že je ten tetris u konce =)
 



Žádné komentáře:

Okomentovat