Postup cesty


View Postup Honzikovy cesty in a larger map

neděle 29. června 2014

War Child

Po dvou týdnech to vypadá, že se blog trošku rozjel, já už jsem se taky dostal do tempa, tak je asi načase spustit další fázi.
Upřímně řečeno si touhle akcí nejsem úplně jistý, protože obvykle takové věci nedělám, nemám na to buňky. Ani jsem o tom nikomu neřekl. Nicméně bych rád využil té trošky pozornosti, které se mi momentálně dostává, nejen k tomu abych si zvýšil ego, ale taky aby z toho bylo taky něco "dobrýho" a "pro druhé".

Před začátkem cesty jsem se tedy zapojil do fundraisingu prostřednictvím internetové stránky JustGiving. Jako cílovou organizaci jsem si vybral War Child.

War Child je mezinárodní charita která podporuje děti ve válkou zmítaných regionech, aby je chránila před důsledky ozbrojených konfliktů. Spíše než pomoci co nejvíce dětem, se War Child zaměřuje na intenzivní a udržitelnou podporu těch nejvíce zranitelných dětí na okraji společnosti. Pracuje v nebezpečných oblasech jako je Irák, Afghánistán nebo Sýrie. Více informací najdete na www.warchild.org.uk.

Je jen na vás jestli tenhle příspěvek přejdete nebo se zapojíte. Určitě to ne každému sedne =)
Pokud máte zájem, tak jsou asi 3 možnosti:
  1. http://justgiving.com/jan-najman
    (platba přes internet pomocí platební karty)
  2. převodem na účet 43-5024750247
    (je to můj osobní účet, takže prosím uveďte do zprávy pro příjemce: "WarChild", nebo variabilní symbol: 326356)
  3. osobně až se vrátím =)

Díky

Žádné komentáře:

Okomentovat