Postup cesty


View Postup Honzikovy cesty in a larger map

neděle 29. června 2014

Horečka v horách

Nebyl jsem v pustině ani tak dlouho a okolí se začalo měnit. Kopečky zničeho nic zezelenaly a krajina vypadala jako vystřižená z notoricky známé tapety WinXP. Příjemná změna. Pak se přidaly stromy, zvětšily kopce a já se přiblížil k prvním horám.


Ještě na začátku hor jsem se ovšem musel vypořádat s menší nepříjemností v podobě jedné horečnaté noci (kdoví jestli ze slunka, únavy, prochladnutí,...). Naštěstí mám tendenci mít horečku intenzivní ale krátkou, takže další den jsem si dal ještě dopoledne pohov a ve dvě už jsem zase šlapal =)

hurá, v noci mi nebude zima! =D
Celkově nebyl průjezd horama zas tak strašný. Cesty a cyklotrasy vedly hodně podél řeky, takže žádné vražedné kopce. Krajina krásná, jediné co kazilo dojem byla trochu zima a déšť. Ke konci jsem měl spoustu věcí mokrou nebo vlhkou. Naštěstí to netrvalo dlouho a dostal jsem se do Missouly, velkého a příjemného města, kde jsem si dal jeden den odpočinek.



Další zastávka - víc hor a Yellowstone =)

1 komentář:

  1. Hezký, úplná Windows Vista tapeta :-) a dokonce historicky druhá selfie! :-)

    OdpovědětVymazat