Postup cesty


View Postup Honzikovy cesty in a larger map

sobota 14. června 2014

Vo co go?

Ahoj,
většina z vás mě asi zná ale pro tu menšinu krátké představení:
Jmenuju se Honza Najman, je mi 23 let, jsem z Hustopečí na jižní Moravě a rád jezdím na kole.

Takže formalitky máme za sebou, teď k věci.

Jak už jsem říkal, mezi moje zájmy patří mimo jiné kolo. Ne že bych se tomu věnoval nějak intenzivně nebo dokonce pravidelně, nicméně když mám možnost tak jedu. Většinou to není nic velkýho ale jednou za čas mi rupne v bedně a pak to stojí za to =)

Doteď byl můj nejšílenější nápad projet na kole kousek Evropy (Hustopeče-Amsterdam-Londýn-Paříž-Hustopeče) což se jsem taky nějakým záhadným způsobem zvládl, dokonce bez trvalé újmy na zdraví =)
To bylo před pěti lety, v létě 2009.

Po příjezdu z Eurotour 2009, kdo by tehdy tušil...

Normálním lidem by takový výlet určitě bohatě stačil. To se ale bohužel nedá říct o ješitných a  nezodpovědných jedincích, kteří mají pud sebezáchovy asi jako Kamikaze (tzn. o mně).

Takže pod tíhou vědomí, že toto léto budou možná moje poslední superdlouhé studentské prázdiny, jsem se rozhodl jet na další cyklovýlet.
Sám.
Na tři měsíce.
Do USA.
Od pobřeží k pobřeží.

Přiznávám, vymyslel jsem pěknou šílenost a začínám toho litovat, ale letenky už jsou koupené =)

Takže pokud vás moje cesta zajímá, pokusím se sem čas od času něco plácnout abyste se mohli pobavit cizím neštěstím =) Když nic psát nebudu, tak buď nemám net nebo jsem se tam někde nadobro zrušil ;)

Mějte se
Honza

1 komentář:

  1. Honzo, bezva zajimave cteni. Drzim palce a budu sledovat tve prispevky. Zdenek z Blaine (Kamarad Jurka, mluvili jsme spolu pres telefon).

    OdpovědětVymazat